Etter regnet synger fuglene

Omgitt av mørke skyer, vinden blir kaldere. Omgitt av mørke byger, himmelen faller ned. Så grå og nifs, ligger våt og trist, men har fått bevist, etter regnet synger fuglene.

Denne har jeg hatt på konstant repeat i flere dager nå. At jeg ikke blir lei er vel egentlig litt merkelig, men jeg rett og slett elsker den.

Så jeg kjøpte den i Itunes i går, også viser det seg at selv med programvare som konverterer filtypen til mp3-fil, så får jeg ikke spilt av sangen på mp3spilleren min. Jeg ble så utrolig oppgitt og irritert, jeg ville jo bare ha sangen tilgjengelig mens jeg sitter på bussen og kjeder meg. På den måten vil jeg gå «lei» den litt fortere, og jeg slipper å irritere samboerne mine mer.

Så har vi fått det ut av verden, og nå kan dagen fortsette.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Etter regnet synger fuglene

  1. Sofsen sier:

    Vet du hva? Vi er i samme posisjon der, altså. Men det viktigste er å ikke gi opp.🙂

Legg igjen en kommentar

