GLEDE FOLKENS!

ENDELIG kan jeg skryte på meg å være publisert journalist.

Trykk her, så får du beviset.

Og se bort fra det faktum at det ikke står byline, jeg har planer om å kjefte på Bjarte for det i morgen;)

GLEDE dere!:D

Vanligvis er jeg helt mot å bruke smilefjes i blogginnlegg, men i dag er et unntak! For jeg er publisert! I morgen den dag skal jeg ordne et eksemplar å sende hjem til mamma så hun kan gråte av glede for at yndlingsdatteren hennes er et skritt nærmere drømmen!

Gjenbruk er lov i slike tilfeller, jeg har jo tross alt en artikkel om Christine Guldbrandsen publisert nå!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

6 svar til GLEDE FOLKENS!

  1. Sofsen sier:

    Du virker som en veldig sterk person, og selv om jeg blir forbannet over at du har opplevd noe så grusomt, blir jeg også så stolt på dine vegne. Jeg beundrer mennesker som står opp for seg selv.

    Ja, og healing virker veldig konsentrert, fremfor mange timer med prat og lite handling. Kjempebra!

    Jeg krysser fingrene for at det hjelper deg på sikt, og det virker jo utvilsomt som at du har lært mye av det.

  2. Bjarte Kvinge Tvedt sier:

    Det er ordnet😉

  3. Sofsen sier:

    «Mennesker som har tatt tak i sitt eget liv, og som har klart å stable seg på bena etter motgang. All ære til de!» … Hei, du tok senest tak i det for noen dager siden!😉

  4. bente sier:

    Gratulerer gratulerer – alltid morsomt når man får kred for hardt arbeid!! (tenkte jeg skulle slenge på et smilansikt, men siden du er imot det, så får du et i tankene i stedetfor)

  5. Karina sier:

    Kom nettopp på at æ kanskje har glemt å gratulere dæ!
    Så gratulere!😀
    det her e veldig bra jobba Linn Marit! Vær stolt av dæ sjøl🙂

Legg igjen en kommentar

