Updates

Jeg er sannsynligvis en av verdens dårligste på å følge opp mine egne blogginnlegg. Jeg får prøve å gjøre noe med dette.

Først kan jeg starte med å fortelle at jeg har fått ny ledning til kameraet mitt, så nå blir det forhåpentligvis litt lettere å finne inspirasjon nok til å ta bilder. Det er liksom ikke så lett når man faktisk ikke får lagt inn bildene på macen før dagen etterpå når man skal på jobb. Eller flere dager etterpå, hvis det er helg..

Christine Guldbrandsen

Tirsdag var en fantastisk spennende dag. Jeg fikk intervjue min aller første kjendis, og det var langt fra så skummelt som jeg hadde trodd. Christine Guldbrandsen var rett og slett utrolig hyggelig, og jeg har nå skrevet en sak jeg faktisk er veldig fornøyd med. Så nå kan resten av kjendisene bare strømme på.

Ellers ble jeg også healet på tirsdag, og det kan man si var en interessant opplevelse. Jeg skal ikke si jeg har blitt frelst eller noe, men jeg har definitivt blitt mer åpen for at slike ting som dette kan fungere. For min egen del hjalp det meg i alle fall med å få klarhet i enkelte ting, og man skal ikke se bort ifra at jeg kanskje kan vurdere å prøve healing flere ganger.

Ellers har jeg blitt et eneste fargekart. Blåmerke og brannsår på høyre kne, kuttskade og brannsår på høyre pekefinger, brannsår på venstre ringefinger og noe jeg tror er en lett forstuelse i øvre del av høyrehånden. Alt dette fikk jeg på to små dager.. Forstuelsen, blåmerket og brannsåret på kneet fikk jeg da jeg var på trening på onsdag. Vi hadde mange nye mennesker med på trening, folk som aldri hadde spilt innebandy før, og det endte med en kølle over kneet, en kølle over hånden og en sklitur bortover gulvet. Den siste var Karens skyld, så nå håper jeg hun har litt dårlig samvittighet for at hun har brennmerket kneet mitt.

For en stund siden skrev jeg at jeg hadde litt lyst til å blogge om sminken min. Jeg har fortsatt lyst til dette, og nå som jeg endelig har fått ledningen til kameraet mitt er det jo endelig mulig. Så stay tuned, det kommer når du minst aner det.

Det var dagens updates, nå sees vi vel igjen om et år eller tre.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Updates

  1. Sofsen sier:

    Ble du mett?😉

    Litt av en innholdsrik dag! Hvordan foregår healing, egentlig?

  2. Sofsen sier:

    Wow, takk for langt og utfyllende svar! Høres interessant ut. Men tror du ikke at mye av det handler om placeboeffekt, samt helt fysiske, psykologiske teknikker? Typ «rense» steinen, osv. Det finnes mange slike teknikker man kan gjøre i hverdagen. Et eksempel er å tenke at du legger alle dine problemer i en eske, som står i en båt. Når du har lesset over alle dine tanker, skal du sende båten avgårde.

    Vi mennesker er vanedyr, og vi må faktisk gjøre en ting minst tjuetre ganger før det kan bli en innprintet vane, vi nærmest gjør på automatikk. Slike «øvelser» gjør at vi på en måte lurer kroppen vår – eller innstiller den, da. Og mye handler jo faktisk bare om innstilling!

    Jeg tviler ikke på at healing og slikt, har noe for seg, altså – men jeg tror vi er enklere enn vi tenker. Pluss at jeg er veldig realist, da, og ser hvor mye vi er i stand til å gjøre med bare tankegangen vår.

    Leit å høre at du har opplevd vonde ting, forresten. Du er ikke alene!
    🙂

Legg igjen en kommentar

