Nyttårsforsett

Jeg var egentlig ganske bestemt på å ikke dele nyttårsforsettet mitt med så mange andre, i alle fall ikke på en slik plattform som bloggen min eller facebook.

Vel ting endrer seg, og jeg føler at om jeg deler «planene» mine med resten av verden, så blir de kanskje lettere å gjennomføre?

Jeg skal få mer tro på meg selv, bli flinkere til å tørre å prøve, og bli mindre kritisk til meg selv. Målet mitt høres kanskje enkelt ut, men det er langt fra lett.. Allerede nå, 17 dager inne i det nye året, føler jeg at jeg feiler.

Jeg har ikke troen på at jeg kan noe, og da blir resultatet deretter. Jeg er kjempedårlig til å ta sjanser og til å prøve ting, og jeg er utrolig kritisk til alt jeg gjør.

Så hvordan det skal gå med dette nyttårsforsettet er jeg veldig usikker på, men jeg kan i alle fall love at jeg skal prøve så godt jeg kan å i det minste bli litt flinkere på alle disse områdene.

weheartit

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Nyttårsforsett

  1. Frk. Evebø sier:

    Sånne nyttårsforesett e jo bra at du dele, for da kan andre hjelpe dæ å oppnå dæm ved å gi dæ positive tilbakemeldinga så selvfølelsen din blir styrka! 🙂 D e i hvertfall et lite puff i riktig retning!

    Gratulere me helgas to seirera forresten 😉

  2. Tilbaketråkk: Kjære 13-årige meg «

  3. Carina sier:

    Det er et flott nyttårsforsett!!! Og, som med alle andre forsett, så tar det litt tid før man kommer ordentlig inn i det 😉 Bare det at du har satt deg det som forsett, er jo en god start 😉

Legg igjen en kommentar

