Morgendagen

Jeg tror dagen i morgen kommer til å bli noe annet enn det jeg er vant til..

weheartit

Klokken 12:00 skal jeg møte Christine Guldbrandsen for et intervju. Å som jeg gruer meg! Mitt første intervju med en kjendis!!! Hva skal jeg spørre om, hvordan skal jeg stille spørsmål, hva skal jeg ha på meg???

Shit, det blir skummelt. Håper alle krysser både fingre og tær for at alt går bra!

Senere på dagen når det verste er unnagjort, skal jeg oppleve noe annet nytt for første gang. Jeg skal nemlig treffe en dame som skal heale meg. Hva hun skal heale meg for er jeg jammen ikke sikker på, men healing blir det i alle fall. Det kan jo bli en spennende og interessant opplevelse vil jeg tro.

Tidligere har jeg stilt meg veldig negativ til alt som har med slike ikke-medisinske ting, men i dag har jeg bestemt meg for å stille med et åpent sinn. Jeg skal ikke dømme det på forhånd, og jeg skal prøve å tro på at slikt kan fungere.

Nå skal jeg researche Christine Guldbrandsen så mye jeg bare kan. Wish me luck!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Morgendagen

  1. Karina sier:

    Woot?
    E det i forindelse med en sak eller e det på eget initiativ du skal heales?!:p

  2. loslote sier:

    det går nok bra, så flink som du er😀

  3. Sofsen sier:

    Wow, så spennende! Lykke til!🙂

Legg igjen en kommentar

