Little things

Det er utrolig hvor mye de små tingene har å si for dagsformen og humøret.

Her om dagen irriterte ALT meg. Absolutt alle de små tingene gikk meg på nervene, og da jeg skulle legge meg om kvelden var jeg sur som en sitron.. Dette gikk naturlig nok ut over både nattesøvnen, og humøret dagen etterpå(som riktignok var i går).

Jeg kan trygt si at jeg har vært i et forferdelig humør de siste dagene. Det verste er at jeg klarer ikke skjønne hvorfor. Jeg har rett og slett bare irritert meg over små ting, og til sammen har de små tingene blitt en stor ting, også har jeg endt opp med å hate verden.

For en liten stund siden pep telefonen min, og av gammel vane trykket jeg på knappen før jeg så hvem det var fra. Det første jeg tenkte da jeg startet å lese meldingen var at jeg skulle ikke åpnet den. Jeg kastet telefonen fra meg fort som fy, og tenkte at om jeg bare lot den ligge noen timer så ville meldingen forsvinne.

Det tok noen sekunder, før jeg innså at jeg nok var nødt til å lese slutten av meldingen. Den delen der karakteren på mappen min sto. Med skjelvende hender plukket jeg opp telefonen, og scrollet meg nedover. Meldingen var som følger:

Linn Marit Hermansen. Mappeinnlevering journalistikk 3. semester, din mappe er vurdert til karkater: B

Ord kan ikke beskrive den lettelsen som gled gjennom meg. Jeg har vært så nervøs for mappekarakteren den siste uken. Jeg var nemlig hellig overbevist om at jeg kom til å ende opp med verdens dårligste karakter. Heldigvis gikk det ikke sånn, og jeg kan nå skryte på meg min første «gode» karakter!

Nå tenker jeg at en dag i nær framtid vil jeg ut for å ta fine bilder.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Little things

  1. Gunnar Linn sier:

    Bra jobbet!

Legg igjen en kommentar

