Published

Hittil er det ingenting stort, kun notiser uten byline. Men det er et skritt i riktig retning, det nærmer seg nå!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

6 svar til Published

  1. Sofsen sier:

    Ja, ikke sant! Som om ikke gutter også analyserer. Jeg har møtt maaange gutter som analyserer mye mer enn meg. Og jeg analyserer en del!
    🙂

  2. Sofsen sier:

    Ja, jeg har en slik kompis jeg også. Jeg henger faktisk mer med gutter enn jenter, men det tror jeg er veldig tilfeldig. Mange av dem er dessuten homser, hehe.

    Ha en fin dag!

  3. Sofsen sier:

    Det er jo det beste! Litt av alt.🙂 Du kan få låne homsevennene mine, om du tar turen til Oslo!

  4. Sofsen sier:

    Ja, seff. Anytime! Da blir det liksom litt kjønnsfordeling. Haha.

Legg igjen en kommentar

