God hudpleie

Det siste året har jeg blitt veldig opptatt av hva jeg faktisk påfører huden min.

Mye takket være bloggere som Hilde Christina og Heidi Øksendal, men også søte Maria som introduserte meg for tidligere nevnte bloggere. Derfor kan jeg nå med stor glede fortelle at jeg mangler utrolig få produkter for å være fornøyd med det jeg har på baderomshyllen, eller soverommet blir vel mer korrekt.

Bilde herfra.

Rundt august-september gikk jeg tom for fuktighetskrem, og dette følte jeg var krise! Likevel ble det ikke bestilt ny før rett før jul i fjor.. Til gjengjeld gikk jeg da til anskaffelse av både Decléor Hydra Floral moisturising cream(den på bildet) og en liten tube Decléor Hydra Floral moisturising mask.

Da jeg kom hjem til Hammerfest kjøpte jeg MD facial cleanser og MD face and body scrub av Hilde for en god del mindre enn jeg ville måttet betale ellers, dermed var rens og skrubb også i boks. I romjulen fant jeg et supertilbud hos Cheapsmells.com og bestilte meg like så godt Decléor Hydra Floral moisturising mask i stor størelse(Like så godt ettersom den lille tuben ikke varer mer enn toppen en uke til).

Så kom jeg fram til at av alt jeg vil ha, så mangler jeg nå kun Decléor Tonifying Lotion og Decléor Essential Balm. Og for en knapp halvtime siden(når jeg nå skriver dette klokken fire om natten..) fikk jeg da den gledelige nyheten at jeg skal få toner gratis av ei jente som ikke trenger den selv. Alt jeg må betale er frakten, og det vil jeg påstå at absolutt er overkommelig.

Så nå er den store planen at så fort stipendet kommer, skal Essential Balm også i hus.

Jeg skal absolutt ikke kalle meg en hudpleieekspert som vet alt nå, jeg har bare blitt mer bevisst hva jeg påfører huden min.

Og for de som måtte tvile på at jeg trenger dette (jeg vet  du er her inne av og til, pappa), så jo det gjør jeg. Etter et år med god hudpleie, merker jeg god forskjell på huden min. Den er mye renere og mykere. Så det så!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til God hudpleie

  1. supermarie sier:

    Jeg kunne ønske jeg var mer bevisst på det selv, hehe. huden er faktisk veldig viktig, det er den du skal ha ut livet!

  2. Anna sier:

    Jeg oppdaget også viktigheten av god hudpleie gjennom Hilde Christinas blogg for et år siden:) Decléor Essential Balm er et fantastisk produkt! Lykke til videre med hudpleierutinen🙂

    • Linn sier:

      Jeg har testet Decléor Essential Balm litt, og det fungerer som fy! Mangler kun en krukke med den nå, så er jeg virkelig fornøyd med innholdet i toalettmappen min for å si det sånn;)

      Lykke til videre du også;)

  3. Tilbaketråkk: Coming up! «

Legg igjen en kommentar

