Katastrofe!

Søndag var jeg i sentrum og trasket rundt i butikker. Jeg skulle kjøpe julegaver, men ikke pokker at jeg skulle finne noe som helst.

Bilde: Herfra

Men det er ikke det som er katastrofe. Mens jeg ventet på mine kjære foreldre som skulle hente meg, gikk en gjeng fjortiser forbi. Det blåste litt ute, så været var visst ikke optimalt for frisyrene deres.

– Å nei, nå legger luggen min seg feil, nærmest skrek en av jentene.

Jeg ble litt satt ut.. Av alle ting som kunne gå galt den dagen, så var det krise at panneluggen hennes ikke ville ligge like perfekt som hun mente den gjorde før hun gikk ut av kjøpesenteret?

Verdensproblemer altså.. Burde finnes egen krisehjelp for blonde fjortenåringer med dårlig hårdag.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Katastrofe!

  1. Carina sier:

    Uff, det er ikke lett å være fjorten år i dårlig vær!😛

    sv: Tusen takk for kommentaren på innlegget mitt, betyr mye for meg! Ble veldig glad av å høre at du har det så bra nå, det er godt å høre! Det er som du skriver, bare det å komme seg bort fra det «trygge» kan hjelpe mye!🙂

    Ser forresten av du går på NKF i Bergen, selv gikk jeg på NKF i Oslo🙂 Trives du der?

  2. Martine sier:

    Hehe, so true! Du er fin du også ;)) Ha en god jul søta! :-*

Legg igjen en kommentar

