eight days

Det er ikke mange dagene igjen til julaften nå. Kun åtte små dager før vi kan åpne gaver, spise god mat og ha det fantastisk flott med familien.

Forberedelsene går det så som så med. I morgen har jeg eksamen, og jeg må ærlig innrømme at jeg har ikke lest en eneste side i språkkompendiet. Jeg har gjort to tapre forsøk på å kjøpe julegaver. Et i går, og det vet vi jo alle hvordan gikk. Og et i dag. Det gikk egentlig like dårlig.

Det positive er at jeg har i alle fall kjøpt årets julegave til verdens beste Linn Marit, fra verdens beste Linn Marit. Den gaven er alltid litt tricky, og i år var jeg veldig usikker på hva jeg skulle gi meg selv. Helt til jeg kom over verdens beste DVD hos Moods of Norway! Så på julaften blir det glede i huset når jeg åpner den gaven altså!

Ellers mangler jeg dessverre litt for mange gaver ennå, og jeg har ikke lyst til å kjøpe de heller. Kan vi ikke bare droppe å gi hverandre gaver? Jeg har jo allerede funnet den perfekte gave til meg selv, og hvis noen bare sørger for at jeg vinner i lotto, så kan jeg jo bare kjøpe det jeg ønsker meg ellers.

Fredag reiser jeg hjem til Hammerfest. Hvem skulle trodd at jeg faktisk gledet meg? Det skal bli godt å komme hjem. Pappa har lovet at jeg skal få både reinkjøtt og fisk til middag mens jeg er hjemme, og når du i tilegg legger inn tradisjonsmiddagene(pinnekjøtt, ribbe, lutefisk og kalkun), så blir det jo bare fryd og gammen!

Noe som også blir godt, er å slippe å bekymre seg så alt for mye over penger og slikt. Det er ikke verdens letteste jobb å være student for å si det sånn..

Jeg legger nok en gang ved ønskelisten min, så kan alle som faktisk planlegger å kjøpe julegave til meg bruke den som inspirasjon. Finner du ingenting du føler du kan kjøpe der, så er det bare å spørre om gode råd. Jeg har mye annet jeg ønsker meg som ikke står på listen.

Forventer forresten minst 1000 gaver i år. Føler jeg har vært snill nok for det.

Nå skal jeg legge meg og sove. Må la de fantastiske blåmerkene på leggene mine forsvinne(jeg fikk ikke mindre enn 16 på trening i dag, det er jammen sykt!), og prøve å opparbeide litt energi til morgendagens eksamen. Skulle tatt seg ut om jeg sovnet midt under den ja.

God natt verden❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

