Akkurat nå

Sitter jeg på kjøkkenet og kvier meg for å begynne med alt jeg må få gjort.

Det er liksom så alt for mye som må gjøres.

  • Jeg må pakke(nei jeg har ikke begynt ennå, og flyet mitt går om under ti timer)
  • Jeg må rydde litt
  • Jeg må dusje
  • Aller helst burde jeg vaske gulvet på rommet mitt..
  • Også burde jeg legge meg tidlig ettersom jeg må opp rundt syv i morgen tidlig..

Men jeg gleder meg til å dra hjem til Hammerfest! Skal bli godt å forlate Bergen for et par uker.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

