Shopping

I dag kom stipendet inn på konto. En gledens dag for folket altså.

Jeg dro med meg søteste Karen og Maria ut på shopping med store planer om å komme hjem med minst 100 handleposer. Jeg skulle kjøpe minst 1000 julegaver og alt skulle være flott.

Karen ble forfremmet til posebærer.

Den gang ei.. Jeg endte opp med en hårbøyle, øredobber og litt undertøy. Ikke store greiene altså. Jeg skal innrømme at jeg har sykt lyst på de fine skoene jeg har sett på i et par uker nå, og jeg fant en utrolig fin strikkejakke (usikker på hvordan det skrives du..), men fornuftig som jeg er brukte jeg ikke 1000 kroner på det. Nå kommer jeg nok til å angre i mange dager.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

