LEVERT!!!

Sånn ser jeg ut når jeg har levert hjemmeeksamen.

Nå skal jeg nyte tre dager med skolefri, før jeg på torsdag har språkeksamen. Når den er levert, er det juleferie! Det kommer til å bli så utrolig godt å dra hjem til mamma og pappa!

Så nå sitter jeg her på skolen og bare gleder meg til trening i kveld. Lenge siden jeg har spilt innebandy uten å bekymre meg for skolearbeid samtidig.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til LEVERT!!!

  1. Gratulerer! Kanskje du får sove litt bedre også, nå som du ikke trenger å bekymre deg;)

  2. SV: Hurra🙂 Moro med flere bloggere som vil være med🙂 Jeg trenger mailadressen din🙂

Legg igjen en kommentar

