Skolearbeid

Sitter nok en gang i en sofa på skolen. Eneste forskjellen er at i dag har jeg vært effektiv.

I går fikk jeg ikke gjort så utrolig mye. Jeg ble ferdig med en eneste artikkel, og det var ikke mye arbeid jeg måtte gjøre med den heller.

I dag er jeg derimot veldig flink. Jeg har vært ute og snakket med randoms på gata, jeg har ringt redaktøren i BT, snakket med en rådgiver hos Forbrukerrådet, og satt sammen ganske mye tekst. Nå gjenstår det to tekster og en web-side. Sistnevnte er jeg litt skeptisk til, men jeg skal vel alltids komme i havn med alt.

Målet er å bli ferdig med alt av artikler i dag, så kan jeg bruke morgendagen til å skrive refleksjonsnotat og redigering av web-side. Da har jeg hele søndagen til å se over at alt er ser ok ut, også leverer jeg tidlig på mandag.

Så det så.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

