Hjemmeeksamen

Akkurat nå ligger jeg godt plassert i sofaen på skolen. Her planlegger jeg å bli liggende til jeg i alle fall har gjort litt skolearbeid.

Jeg lurer fælt på hvorfor det egentlig er så vanskelig å komme i gang med skolearbeidet. Jeg har vært usannsynlig lat i tre hele dager nå, og det begynner virkelig å bli på tide å få gjort noe..

Det eneste jeg faktisk har gjort er å velge ut hvilke oppgaver jeg skal ha med i mappen. Det er ikke mye å skryte av akkurat.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Hjemmeeksamen

  1. Hmm. Rart. Og sykt irriterende. Har sendt mail til samtlige, men så var det disse svarene, da. hehe

  2. vanilje sier:

    Jeg skjønte ikke hva bildet hadde med innlegget å gjøre :p

    • Linn sier:

      Hehe, egentlig tok jeg bare et tilfeldig bilde fordi jeg er for lat til å ordne noe annet. MEN hvis man tenker billedlig, så er jeg fanget på skolen til jeg får gjort noe;)

Legg igjen en kommentar

