Lost

Jeg fant ikke motivasjonen på trening i dag. Jeg fant faktisk ingenting som helst.

Fra den tiden da jeg faktisk følte jeg visste hvordan man spiller innebandy. Det er en stund siden nå..

Jeg går rundt med en følelse av å være helt tom. Tom for inspirasjon, tom for motivasjon, tom for energi, tom for følelser.. Nei stryk den siste, følelser har jeg plenty av.. Hvis ikke ville jeg ikke skrevet dette, og jeg ville neppe vært så oppgitt og irritert som jeg er nå.

Jeg er så tom at jeg egentlig ikke vet hva jeg faktisk vil formidle med dette innlegget. Jeg føler bare behovet for å skrike ut. Og ettersom jeg ikke fysisk får meg til å rope høyt, så går det ut over bloggen og de stakkars menneskene som eventuelt måtte snuble over den.

Jeg er litt lei kan man si. Jeg tror en juleferie er akkurat det jeg trenger nå. En pause fra skolen, en pause fra innebandyen og en pause fra Bergen.. Klarer jeg bare å komme meg gjennom de neste to ukene, faktisk ikke så lenge en gang. 11 dager. Det er bare 11 dager til jeg forhåpentligvis sitter på flyet på vei hjem til mammaen og pappaen min og resten av Hammerfest. På disse 11 dagene må jeg bare klare å gjøre ferdig mappen min. Den høres ikke så veldig ille ut egentlig, fem oppgaver hvorav en må være podcast eller web. To refleksjonsnotat på til sammen 4-6 sider. Det er faktisk ikke veldig mye. Problemet mitt er at dette semesteret har vært tungt. Jeg har manglet viljestyrken til å gjøre det jeg skal, jeg har manglet inspirasjonen til å være flink. Hvorfor? Jeg er redd for ikke å være god nok. Og når jeg ikke gjør det jeg skal, så er jeg vel ikke god nok antar jeg. Utenom denne mappeoppgaven, så har jeg en språkeksamen om ti dager. Hvordan denne kommer til å gå er jeg usikker på. Jeg føler jeg er flinkere nå enn hva jeg var for et halvt år siden, spørsmålet er bare om jeg er flink nok?

Hvis vi ser bort fra skolearbeidet har jeg en innebandykamp som jeg forhåpentligvis får spille på søndag. En siste kamp før ferien hadde vært greit kjenner jeg. En mulighet til å gjøre opp for at jeg spiller elendig på trening, og elendig i damekampene.. Mixkampene er liksom en mulighet for å føle seg litt flinkere enn hva jeg gjør ellers.

Nei, nå er det Liverpool – Aston Villa på TV.

Sjekk ut den fantastiske ønskelisten min!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

