Tap og vinn med samme sinn

Det er jammen ikke alltid like lett skal jeg si deg.

Å tape en kamp gjør meg igrunn ikke så sykt mye, det er heller måten vi taper på som betyr noe.

Vi spilte en heller rotete kamp med mye puslete passninger. Hadde vi klart å forbedre passningskvaliteten omså bare litt, kunne mye vært gjort. En viktig faktor i denne kampen var helt klart det at ingen av oss er vant med at ballen går såpass fort på parkett som den gjør på belegg lengre, og dette ødela mye for oss etter min mening.

Jeg vet jeg selv er alt for dårlig til å bli med i angrep, av den enkle grunnen at jeg er skeptisk til min egen fart. Enn om jeg ikke rekker hjem igjen i forsvar? Dette er noe jeg er klar over, og jeg jobber med å bli tøffere. Jeg har mange små ting jeg mangler som kan utgjøre store forskjeller, og disse er under utbedring. En ting er sikkert, det hjelper i alle fall veldig å ha noen som faktisk sier fra når du gjør noe feil.

Ellers klarte jeg endelig å få ballen plassert i nettmaskene igjen, første mål siden første kamp i september. Det gjorde godt for en sliten sjel. Nå håper jeg bare jeg klarer å fortsette med dette resten av sesongen.

Men en ting er sikkert, og det er at jeg er klar for juleferie. Missforstå meg rett, jeg elsker fortsatt innebandy, jeg er bare klar for ferie fra alt.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tap og vinn med samme sinn

  1. Lene sier:

    Du har helt rett i at det ikke alltid er like lett å ta et tap med godt humør:p Det er egentlig aldri lett:p

Legg igjen en kommentar

