Inspirasjon

Jeg finner inspirasjon ganske mange steder egentlig, det kommer helt an på hva jeg trenger inspirasjon til.


Så fort snøen smelter og blomstrene springer frem, kommer også inspirasjonen min snikende. Når det er lyst, grønt og flott ute er det mye enklere å finne fine ting å ta bilder av. Misstforstå meg rett, jeg finner mye inspirasjon om høsten og vinteren også, jeg bare trives mer med å ta bilder av flotte blomster og solskinnsdager.

Et kjærestepar som vandrer hånd i hånd bortover bryggen gir meg lyst til å dra fram kameraet for å fryse øyeblikket. Ser jeg en gammel mann stirre ut over sjøen, får jeg lyst til å fortelle historien hans. Kanskje har han hatt et kjempespennende liv som seiler på de syv hav? En tom flaske, en eske med fyrstikker, og musikk. Ikke minst musikk!

En fin sang kan gi meg lyst til å skrive flerfoldige linjer om humøret mitt, om noe jeg har opplevd, om tankene mine osv..

Hva inspirerer deg?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Inspirasjon

  1. bente sier:

    jeg blir inspirert av farger, enten i naturen, eller på bilder eller av klær eller av eller av….. blir mange ganger rett og slett inspirert når jeg står og griser med farger på et lerret – da plutselig dukker det opp noe som jeg har lyst til å jobbe videre med 🙂

Legg igjen en kommentar

