Dagen i dag

Jeg planlegger å være flink student i dag. Eller teknisk sett er det vel i morgen jeg planlegger det, ettersom jeg forhåndsskriver.

Er jeg bare flink nok, kan jeg komme i havn med mange av oppgavene mine, og ingenting er bedre enn om jeg blir ferdig med alt før helgen, slik at jeg kan fokusere på innebandy og kos med fine mennesker før mappeuken starter. Jeg kan nemlig ikke si at jeg gleder meg til den.

Jeg er livredd for dårlige karakterer, likevel klarer jeg aldri å legge ned så mye hardt arbeid i det jeg gjør som jeg skulle ønske jeg kunne. Jeg er sjeldent fornøyd med det jeg gjør, og det er noe jeg håper på å kunne endre på etter hvert.

En solskinnsdag i vår/sommer. Sist gang jeg møtte Kristine.

Ellers planlegger jeg å være litt sosial også. Kristine er i Bergen for å ta eksamen, og hun har spurt om jeg vil være med på kafé. Det vil jeg selvfølgelig, så det blir koselig.

Er jeg riktig flink, skal jeg til og med trene litt. Hvem vet, kanskje det blir noen runder rundt vannet? Bor du i Bergen sentrum, må du ikke bli redd om du ser en krumbøyd tulling løpe som en gal ved Festplassen eller noe. Jeg har nemlig veldig en smule vondt i ryggen etter kampen mot Fjell forige fredag. Men jeg tenker krumbøyd trening er bedre enn ingen trening.

Nei vi får vel se hva dagen bringer..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Dagen i dag

  1. Martine sier:

    Hehe, så søt du er😀

  2. Lene sier:

    Så koselig bilde:)

Legg igjen en kommentar

