Stress

Nå begynner jeg helt ærlig å bli litt stresset.

Tanken på at seks av oppgavene mine står som ulevert på itslearning er rett og slett grusom.

Den gang jeg var brun.. Savn!

Nå skal det sies at to av oppgavene er ca samme oppgave, og de får jeg levert på fredag. Dermed er det bare fire igjen, og der har jeg klart alt av intervjuer til den ene, det er bare å klare å formulere seg i word, dermed er den og egentlig i boks. Forhåpentligvis er noen av bildene jeg har tatt brukbare. Da er vi nede i tre. Så har jeg sendt en mail til en kilde i et portrett jeg skal skrive, så når jeg får svar av han(noe jeg regner med å få, ettersom det var han selv som ba meg sende han en mail), og da mangler jeg bare to. Og jeg håper på å klare å få gjort ferdig begge de i morgen. Tenk hvor digg det hadde vært!

I verste fall, kan jeg prøve å få gjort de ferdig på fredag, for da har jeg tross alt web på skolen, og jeg er ferdig med web-oppgaven min.

Så det så.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Stress

  1. Martotopia sier:

    guff. du er flink! Snart er det over, og dei er innlevert og jula helsar med avslapping og fine timar

Legg igjen en kommentar

