En lang dag

Dagen i dag kommer til å bli den lengste på lang tid.

Tidlig opp.. Skole fra halv ni til fem, det er over åtte timer med skole dere.. åtte timer! Hvordan jeg skal overleve så mange timer med hjerneføde fremstår foreløbig som et mysterium. Det verste er egentlig at jeg frivillig har meldt meg på ekstraundervisning i språk. Ikke nødvendigvis fordi jeg føler at jeg ikke mestrer enkel gramatikk eller noe, mer for å vise at jeg ønsker å lære. Jeg ønsker å bli bedre, og jeg ønsker å gjøre det bra på eksamen om to uker. Og hvordan gjør det bedre på eksamen? Vel, man kan i alle fall starte med å følge med i språktimene til Hans.

Hans er forresten den kuleste læreren vi har. Jeg rett og slett digger han!

Ina Sofie med Hans i bakgrunnen

Etter skolen er det litt avslappning(som sannsynligvis ikke kommer til å bli avslappning..) hjemme. Jeg skulle egentlig vasket for et par dager siden, men på grunn av sterke smerter i ryggen har dette blitt utsatt. Når jeg faktisk går på trening, så kan jeg vel egentlig ikke utsette vaskingen lengre? Så da må jeg vel kanskje få unnagjort den når jeg er ferdig på skolen.

Klokken syv er det trening, og jeg kan egentlig ikke si at jeg gleder meg så sykt. Har fortsatt vondt i ryggen, og det går hardt ut over passninger og skudd. Smertestillende og varmekrem får bli min redning. Jeg føler på en måte at jeg ikke kan droppe treningen i morgen. Det er kamp på lørdag, og da er det viktig å være godt forberedt. Jeg godtar ikke et tap mot NHHI.

Så fort treningen er ferdig, bærer det hjem til dusj og sannsynligvis mer skolearbeid. Jeg har alt for mange oppgaver som ikke er levert, og jeg rett og slett gruer meg til utdelingen av mappeoppgaver på mandag. Enn om jeg ikke har alt ferdig til da?

Hows that for hverdagsblogging?

I’m awesome!

Forresten, trykk her for ønskelisten min. Tror ikke jeg har nevnt den før? Jeg er så lett klar for jul nå!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til En lang dag

  1. Sv; nei, det kan man jo lure på! Lykke til med den lange dagen din:)

  2. Kathleen sier:

    Er ikke åtte timer en vanlig dag på skolen?

Legg igjen en kommentar

