Julegaver

Hvert år stresser jeg som bare pokker med julegavene. I år er nok neppe noe unntak.

Jeg er ALLTID nysgjerrig på julegavene.

Problemet i år er økonomien. Etter at jeg byttet leilighet, har jeg jo om mulig enda mindre penger å rutte med hver måned. Nå skal det sies at vanligvis starter jeg ikke med julegavene før rundt 20 desember, så sånn sett så er jeg jo allerede godt i gang. Har kjøpt i alle fall tre gaver til nå.

Enkelte mennesker er det rett og slett utrolig vanskelig å kjøpe julegaver til. Hva skal man gi til de som har alt? Ofte ender det opp med at mange får ting jeg selv har lyst på, og du(jeg velger å henvise meg direkte til den ene leseren jeg har) kan tro det er ofte jeg ikke har lyst til å gi fra meg den ferdiginnpakkede gaven! Jeg står der med den i hånden, mottakeren gjør seg klar til å få gaven, og jeg klarer ikke slippe. Det hele ender ofte i en slags brytekamp mellom meg og han eller hun som skal få gaven. Det er nok litt av et syn. Det er alltid like trist å se gaven du egentlig ville gi til deg selv, forsvinne i det fjerne.

Om noen skulle lure på hva jeg ønsker meg i år, så ligger det en liste her!

Så om noen av vennene mine plutselig får en Iphone 4 i julegave av meg, så skjønner dere at det er noe jeg egentlig heller selv ville ha.

Tack och adjö!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Julegaver

  1. Karina sier:

    Haha, æ trur ikke du har råd til iphone 4 til dæ sjøl en gang;)

  2. Karina sier:

    Hehe, e det på bildet??:P
    okei, da håpe æ du har løst på iphone 4 når du kjøpe gave til mæ neste gang 😉

  3. Tilbaketråkk: Juleforberedelser «

  4. Tilbaketråkk: 2010 in review «

Legg igjen en kommentar

