Juleforberedelser

Jeg føler jeg er on a roll her med jule-blogging, så hvorfor ikke skrive litt om hvordan jeg forbereder meg til jul også?

Jeg tror nesten jeg er verdens flinkeste med photoshop!

Vel, det aller første jeg gjør når jeg forbereder meg til julefeiringen, er å pakke. Jeg pakker kofferten, og reiser hjem til Hammerfest.

Denne reisingen resulterer ofte(også på sommeren..) i forsinkede fly og uønskede hotellopphold. Missforstå meg rett, det er kjempedigg å bo på hotell, bare ikke når du gleder deg til å komme hjem for å se venner og familie.

Når jeg kommer hjem brukes dagene før julaften til å være med venner og familie. Jeg jobber også så mye som jeg kan, for pengene kommer så godt med i januar når januarsalget starter.

Også må det nevnes at jeg er fantastisk på kjøkkenet i julestria! Hvert år de siste fem-seks(?) årene, har jeg bakt julebrød og andre småting. (Kan også fortelle at jeg bidrar før nyttårsaften også da)

Jeg har faktisk ikke vært med på pyntingen av juletreet hjemme de siste årene, men jeg har hjulpet nydelige Kasper med pyntingen hos han. Det er alltid koselig! Å som jeg gleder meg til å se han igjen. Det føles alltid som om han har vokst en halv meter når det har gått en stund siden sist jeg så han. Så dette blir spennende, kanskje han er høyere enn meg allerede?

Ellers stresser jeg med julegavene som nevnt i tidligere blogginnlegg, også sikler jeg på gavene som er til meg.

Nevnte jeg forresten ønskelisten min?

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Juleforberedelser

  1. Karina sier:

    ARMEN DIN E GRÅ! :O

  2. Tilbaketråkk: 2010 in review «

Legg igjen en kommentar

