Ønskeliste

I morgen er det første søndag i advent, og julen nærmer seg med stormskritt.


For sjeldenhetsskyld, har jeg satt sammen en ønskeliste over hva jeg ønsker meg i år. Dessverre ingen realistiske ønsker, så de som måtte lure på hva jeg ønsker meg til jul, får heller bare spørre meg eller finne på noe lurt.

Jeg ønsker meg (i tilfeldig rekkefølge):

  • Penger – Jeg skal til Berlin i mars, og som det snille barnet jeg er, skal jeg ikke snylte hele turen av foreldrene mine. Dessuten hadde det vært flott å ha litt lommepenger mens jeg er der også.
  • Nars Orgasm Blush – Jeg har kjempelyst til å teste denne.
  • Smashbox Photo Finish Primer – Også et produkt jeg har kjempelyst å teste ut.
  • The Sims 3 expansion packs – Jeg har kun orginalspillet, så alle er ønskelig.
  • Ny veske – vesken på bildet er en Mulberry Alexa oversized. Jeg vet egentlig ikke hvordan veske jeg vil ha, vet bare at jeg vil ha en litt fin en.
  • YSL Touche Eclat – Jeg elsker denne❤
  • Iphone 4 – Bare fordi.
  • Ipod Nano – Fordi jeg vil ikke ha en Ipod touch.
  • Bed Head Foxy Curls conditioner – Jeg elsker shampoen, så da vil jeg ha balsamen også.
  • GHD rettetang – Har utrolig lyst til å finne ut hvordan disse fungerer på håret mitt.
  • Urban Decay Naked Palette – Fordi fargene er så fine!
  • Koster fra Sigma – Fordi Macs koster er veldig dyre, og fordi disse vistnok skal være like gode.
  • Little House on the Prairie DVD bokser – Jeg har noen få, husker ikke helt hvilke akkurat nå.
  • Decléor Essential Balm – Fordi den fungerer.
  • Nytt kamera – Fordi mitt ikke er bra nok.
  • Mac Villains – Har kjempelyst til å teste ut litt av hvert innenfor denne delen av Macs kolleksjon. Synes fargene ser så utrolig freshe ut!

Ikke på bildet, men likevel ting jeg ønsker meg:

  • Decléor hydra floral cream
  • Decléor hydra floral moisturising cream
  • Skjønnheten og udyret på DVD – Rett og slett fordi det er tidenes nydeligste tegnefilm. Jeg kan se den om og om igjen!
  • Ny parfyme – Giorgio Armani, Acqua di Gioia

Listen oppdateres sikkert etter hvert som jeg kommer på mer.

Forresten kommer neste del av den episke kjærlighetshistorien om Frank Reidar og Lene Marie om ikke alt for lenge.

Edit: Har bestilt fuktighetskrem og fuktmaske fra Decleor.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

14 svar til Ønskeliste

  1. Tilbaketråkk: Juleforberedelser «

  2. Your RSS feed doesn’t work in my browser (google chrome) how can I fix it?

  3. This website has got lots of very helpful info on it. Thank you for sharing it with me

  4. Tilbaketråkk: En lang dag «

  5. Linn Gunnar sier:

    Hvor rik tror du jeg er?:P Har ikke råd til å kjøpe sånne flotte gaver til meg selv en gang:) Har dessuten kjøpt julegave til deg! og Maria, og Tonje;)

    • Linn sier:

      Hehe, jeg tror at alle egentlig bør la være å kjøpe gaver til alle andre enn meg;p Om dette også går ut over matinnkjøp o.l. i desember måned, så bekymrer ikke dette meg. Så lenge jeg får det jeg vil ha, så er jeg fornøyd;)

  6. Tilbaketråkk: Julegaveønsker «

  7. Susanne sier:

    Ååh, skjønnheten og udyret var yndlingsfilmen min når jeg var liten. Hvis du får den til jul må du ta den med til Bergen så vi kan se den sammen!😛

  8. Tilbaketråkk: Lost «

  9. Tilbaketråkk: eight days «

  10. Tilbaketråkk: Presents «

  11. Tilbaketråkk: 2010 in review «

Legg igjen en kommentar

