Host host

For øyeblikket har jeg fire uleverte oppgaver.

Bilde: Weheartit

Tre av de er det allerede for sent å levere for å få tilbakemelding, den siste har deadline på lørdag. Jeg har store planer om å få gjort ferdig alt, problemet er bare at jeg hoster så sykt for tiden. Jeg hoster så mye, og så hardt, at jeg er litt skeptisk til å skulle snakke med fremmede mennesker. Enten det er på telefon eller face to face. Jeg kan liksom ikke gå bort til en random på gata, dra fram mobilen, og spørre om jeg kan stille han/hun noen spørsmål om personlig økonomi. Samtidig som jeg hoster som om jeg skulle vært døden nær liksom.

Dette er utrolig irriterende egentlig, for jeg klarer knapt tenke på annet enn at jeg faktisk ikke har levert oppgavene mine. Jeg har dårlig samvittighet, og jeg er livredd for å ikke få gjort ferdig alt. Enn om jeg ikke klarer det?

I morgen må jeg rett og slett ut for å få gjort ferdig oppgaven som skal inn på lørdag i alle fall. Jeg håper bare jeg klarer det uten å hoste alt for mye..

Å som jeg skulle ønske jeg kunne trylle! Da ville jeg gjort slik at jeg var ferdig med alt av oppgaver, jeg ville gjort rommet mitt litt mer koselig og ryddig(jeg har for mye ting!), og jeg ville gjort meg selv til verdens beste innebandyspiller!

Shit! Nå hørtes jeg utrolig egoistisk ut.. Vel, det er det jeg kunne tenkt meg å trylle fram akkkurat nå. Spør meg igjen om en måned, så skal du se at jeg ønsker meg noe annet.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Host host

  1. Jeg drikker kun brus i helgene og har tatt av meg 2,2kg på to uker, noe som egentlig er for mye. Er heller ikke opptatt av å være hysterisk på noe men heller finne en sunn måte å leve på 🙂

  2. Herlig! Takker for tillitten. Ser ikke så dum ut bloggen din heller! Jeg skal sette meg ned i kveld å lese litt tenker jeg. Akkurat nå er jeg i akkurat samme situasjon som deg; skolen er altoppslukende for tiden..

Legg igjen en kommentar

