Prestasjoner

Jeg er et menneske som krever utrolig mye av meg selv.

Enten det kommer til skole, innebandy eller andre ting.

Bilde: Weheartit

Jeg føler aldri at jeg gjør en god nok innsats, eller en god nok jobb. Jeg føler at jeg bare gjør feil, og at ting aldri er bra nok.
Hva som må til for å endre på dette vet jeg ennå ikke, men jeg håper jeg klarer å ta tak i ting etter hvert. Jeg trenger sikkert bare et spark bak, men det er utrolig slitsomt å gå rundt og føle at man ikke strekker til.

Jeg tror at jeg krever så mye av meg selv på innebandybanen, fordi jeg har spilt såpass lenge som jeg har. Jeg forventer at jeg skal få til mye mer enn det jeg kan, og jeg forventer å prestere hver gang. Og når jeg da ikke presterer en kamp, så ramler jeg helt ned, og mister all selvfølelse. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vurdert å slutte med innebandy de siste månedene liksom..

Nå har jeg ikke noe mer å skrive, jeg bare fikk behovet for å lette hjertet mitt litt. Så vet verden det også.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

