Changes

I det siste, har jeg følt at jeg trenger forandringer i livet mitt.

Jeg vil at hver dag skal være en fest!

Jeg har problemer med å holde motivasjonen oppe. Jeg sliter med å gjøre så godt jeg kan, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort alt jeg burde gjort.

Jeg må rett og slett forrandre innstillingen min til livet og til det meste rundt meg. Jeg må legge om rutinene mine, som for den saks skyld er temmelig rotete. Aller helst skulle jeg ønske at jeg kunne leve et liv som ikke var fullt av rutiner, men det blir vanskelig å få til med tanke på studier.

Så om jeg legger opp en plan for livet mitt fremover, så tror jeg kanskje jeg skal klare å nå de målene jeg setter meg. (Punkt en på listen er å finne motivasjonen til å gjøre ferdig de TRE oppgavene jeg ikke har levert på skolen.. )

Noen av mine mål – og hvordan jeg skal nå de:

  • Bli flinkere til å ta bilder – Ta mange bilder. Øvelse gjør mester!
  • Komme i bedre form – Trene, trene, trene, gjøre noe med kostholdet? Denne tror jeg kan bli tricky å få til.. Lenge leve latskapen..
  • Bli en bedre student/en bedre journalist – Det første jeg må ta tak i, er vel oppgavene som ikke er levert. Etter det skal jeg faktisk åpne bøkene mine.. Også har jeg sagt til Hans(Læreren min i språk) at jeg vil ha ekstra språktimer, slik at gramatikken min forhåpentligvis kan forbedres før eksamen i desember.
  • Bli en bedre innebandyspiller – Her er det også trening som gjelder. Øvelse gjør fortsatt mester, og jeg føler at dette er året hvor jeg har muligheten til å lære meg ganske mye. Om jeg bare klarer å finne motivasjon, selv på de dagene hvor jeg ikke føler meg på topp..
  • Bli mer sosial – Jeg elsker egentlig å være med folk, problemet er at jeg som regel trenger et spark bak for å faktisk være sosial.. Hvordan skal jeg klare det? Enkelt og greit med å dra mer på besøk, henge med fine mennesker som jeg er glad i, og rett og slett leve livet!

Så får vi se fremover hvordan dette går, jeg må vel bare ha tro på meg selv og satse på det beste.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

