Ting med mening

Etter at jeg fikk vite at det faktisk er folk som leser bloggen min, så fikk jeg rett og slett litt prestasjonsangst. Jeg tenker at nå må jeg jo virkelig skjerpe meg, jeg må skrive noe bra!


Men jeg føler ikke at jeg har noe bra å skrive om. Det blir for dumt å bare finne på noe, kun for å ha noe å skrive om. Det blir også for dumt å prøve å engasjere seg i samfunnsrelaterte saker når jeg faktisk ikke har noe som opptar tankene mine for tiden.

Så hva kan jeg skrive om? Kan jeg skrive om at jeg har skrevet feil rundt 70 ganger allerede i løpet av teksten? At jeg har måttet gå tilbake og endret etter å ha brukt i istedenfor a, eller at jeg har puttet inn et par ekstra dobbeltkonsonanter her og der?

Jeg tror ikke en slik tekst ville vært nevneverdig interessant, så jeg må nok lete litt ekstra for å finne noe jeg kan skrive om som gir mening. Jeg har nemlig ikke lyst til å skrive, kun for å skrive. Jeg vil skrive noe som betyr noe. Ikke nødvendigvis for alle andre, men noe som betyr noe for meg(irriterende at jeg skriver neo istedenfor noe hele tiden..).

Så jeg får vel legge meg i hardtenking(er det noe som heter det?), også får vi satse på at det kanskje kan komme et litt mer meningsfylt innlegg om ikke altfor lenge.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

