Baby all I want for christmas is you

Neida.. joda!

Men tro det eller ei, i dag er det ikke Per Ciljan Skjelbred det dreier seg om!

I skrivende stund sitter jeg på skolen og jobber med podcast. KJEDELIG! Og jeg har nå kommet så langt som at jeg faktisk vurderer å videoblogge, kun for å bli flinkere, og for å lære meg å takle det å høre min egen stemme. Så hvem vet, kanskje kommer det en film i nær fremtid? (ikke håp på det..)

Jeg satt da og leste blogger her for litt siden, og kom da over dette innlegget. Etter å ha lest innlegget, og sett på kameraet inne på Coolstuff sine sider, har jeg nå bestemt at dette ønsker jeg meg! Tenk så gøy det kunne vært med sånne bilder!

Og nå som dere alle vet hva jeg ønsker meg, så regner jeg med at verden går sammen om å kjøpe et? Jeg tar i alle fall gjerne imot donasjoner!

Tudelu!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Baby all I want for christmas is you

  1. Linn Jones sier:

    Jei! 😀 Pass på å kjøp fra Coolstuff sine sider da, sånn at det jeg har fikset ett salg for de 😛

    Men alt tull til side, det er så kult! 😀 Jeg elsker det! 😀 Virkelig verdt det! 🙂

Legg igjen en kommentar

