I love Per Ciljan

Dagens beste søkeord er overnevnte.

MEN i dag skal jeg ikke snakke om Per. For i dag er nemlig starten på bursdagsuken min. Uken kommer rett og slett til å bli fantastisk tror jeg!
Først er det kosekveld med klassen min i dag. I morgen, på selve bursdagen min, spiller jeg cup. Torsdag får jeg besøk av en håndfull fine mennesker, fredag er det seriestart, og lørdag skal jeg henge med fantastiske innebandymennesker.

Åh som jeg gleder meg til alle dagene! Dette skal bli så bra!

Bursdagen min i fjor.  Fotograf: Silje Gomnæs

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til I love Per Ciljan

  1. Kristine J. Evebø sier:

    Æ tenkte æ skulle være litt utradisjonell og IKKE skrive på FB sånn som alle andre! 🙂

    Ville bare ønske dæ en strålanes dag (såg på FB at gårdagens feiring/kosekveld va vellykka) og lykke til når du skal spille cup idag! 🙂 Kampen må jo bare gå bra sia du tross alt har bursdag!! 😉

    • Linn sier:

      Tusen takk!:D
      Har hatt en fantastisk fin dag, me kun et par dårlige øyeblikk(da Rosenborg tapte mot Follo..).
      Kampan har gått veldig bra. Vi e ikke videre til finale liksom, men æ har scora ti mål, å vi spilte kun mot gutta. Så æ e igrunn strålannes fornøyd med dagens utfall:)

  2. Karina sier:

    God, blir du aldri lei han fyrn der??:p

    SV:
    ser ut til at æ har glemt å svare dæ! kattastråf!

    Du får sette lapp på kjøleskapet!

    Æ skal oppdatere snart, æ må bare gidde det først!
    og kanskje viktigst av alt, ha nåkka å oppdatere om..:p

  3. victoriamadeleine sier:

    Bursdagsuke er ikke dumt. Jeg pleier å feire lillebursdag, bursdag, første bursdagsdag og andre bursdagsdag, akkurat som «Jesus» 😛

  4. Karina sier:

    SV1: Du får være me neste gang det e loppemarked da;)
    SV2: Ja, æ har jo det, ikke mindre enn to, og det gjør det jo ekstra fantastisk at æ bare jobba tre tima i forige uka, ikke sant?:p

Legg igjen en kommentar

