28 magiske minutter

Også 62 nesten like magiske minutter etter det igjen.

Det var rett og slett fantastisk å være på stadion i dag. De 28 første minuttene var helt klart de beste, ettersom verdens fineste mann var på banen, men også de resterende 62 minuttene var temmelig awesome! Et selvsikkert Rosenborglag tok med seg tre poeng hjem fra Bergen, og vi er alle fornøyde.

Det ble da ikke tatt mindre enn 577 bilder iløpet av de timene vi var der, og jeg kan love at det er mye som er flott å se på!

Også til alle som bekymret seg(altså meg..), her kommer en beroligende melding:

Per Ciljan Skjelbred måtte gå av banen etter en halvtimes spill etter en smell i kneet, men det skal ikke være noe alvorlig.

– Han fikk seg et slag på oversiden av kneet slik at det stivnet, men det kommer til å bli bra om ikke lenge, sier Stoltz til rbk.no.

Så da er i alle fall jeg fornøyd, selv om jeg skulle ønske jeg fikk sett mer av han i kampen.

Så nå kan jeg endelig ta kvelden, trøtt og fornøyd.

God natt alle sammen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 28 magiske minutter

  1. Linn sier:

    Næmmen sjå der ja;) Håpe du kosa dæ masse i går:)
    Nærmar 600 bilda av Ciljan e itj så veldig usannsynlig når d gjelds dæ;) Nice^^

    • Linn sier:

      Haha, æ har jo ikke 600 av han da!:p Han e bare på ca halvparten;)

      Å æ kosa mæ ikke bare litt for å si d sånn! Æ har svevd på en rosa sky i hele dag æ;)

Legg igjen en kommentar

