Cleaning out my skap

Jeg har nå bodd i den nye leiligheten i snart en måned, og jeg har fortsatt ikke mange møblene på rommet mitt.

Ting tar tid, og jeg har rett og slett ikke fått gjort noe særlig med rommet mitt ennå. Jeg venter på at søte Rebekka skal få tid til å kjøre tingene mine fra Askøy og hit, og jeg venter på at jeg selv skal gidde å rydde opp i rotet mitt.

Det blir gjerne sånn at når man ikke har oppbevaringsmuligheter, så havner alle tingene utover hele gulvet. Nå har jeg i alle fall vært flink. Jeg har nemlig brettet alle klærne mine, og hengt opp alt av tunikaer, kjoler og jakker, så ting er litt mer på stell.

Så da mangler det kun å få orden på alt av skrot som ligger rundt på hele gulvet mitt. Men hva kan jeg gjøre med det? Jeg har en madrass som jeg sover på, en skittentøyskurv, en klappstol og et klesskap som er så og si fullt. Hva kan jeg da gjøre med alt annet?

Gleder meg til å få møbler igjen!

Jeg vil ha en sånn en!

Ellers kan jeg nevne at nå som det er helg, har jeg kjøpt meg en flaske cola. Jeg har også spist sjokolade, og nå er alt bare fryd og gammen. Første uken uten snop var ikke så ille som jeg hadde ventet. Jeg hadde litt cravings innimellom, men jeg har holdt ut. Med unntak av tirsdag, da sprakk jeg. Sjokoladeoverdose, og jeg lærte leksen min!

Jeg har faktisk heller ikke drukket kjempemasse husholdningssaft, så det går fortsatt mye i vann med sitron og isbiter. Det minner meg på at jeg må ut for å kjøpe en ny flaske med sitronsyre snart!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

