Ny uke, nye muligheter

Da uken startet, bestemte jeg meg for å kutte ut brus i ukedagene. Nå har jeg bestemt meg for å kutte ut alt av candy og slikt også.

Nå kan jeg altså kun spise snop og drikke cola mellom fredag klokken 18 og søndag klokken 23:59. Jeg føler jeg har gjort en god jobb i uken som gikk, for med å erstatte brusen med vann, isbiter og sitronsyre, har jeg på en måte klart å unngå å tenke på den sukkerholdige drikken.

Jeg har til gjengjeld drukket cola hver dag denne helgen, men jeg regner egentlig med at det kommer til å bli mindre og mindre etter hvert.

Nå er jeg bare litt skeptisk med tanke på hva jeg skal finne på for å erstatte godtesuget, men jeg satser på at jeg skal klare meg.

Jeg har en flaske husholdningssaft stående i skapet, sånn i tilfelle jeg plutselig skulle finne på å få lyst på noe søtt, men jeg har faktisk drukket ganske lite av den. Overraskende lite.

For tiden driver vi på med blogging på skolen, og jeg skrev i går det mest innholdsrike og «fine» blogginnlegget jeg noen sinne har skrevet. Aldri brukt så lang tid på et blogginnlegg før, og jeg kommer nok neppe til å gjøre det igjen heller. Så vet man hvorfor jeg ikke har inspirasjonen til å skrive dype innlegg her fremover.

Bilde: weheartit.com

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ny uke, nye muligheter

  1. mbrud sier:

    Nå fikk jeg så UTROLIG lyst på husholdningssaft…. Haha

Legg igjen en kommentar

