I skrivende stund

Sitter jeg ved kjøkkenbordet og spiser tortillalefser med krydderost på.

Jeg har et nytt prosjekt på gang, og med bloggen som motivasjonshjelp, så skal jeg klare det denne gangen.
Ja jeg sier denne gangen, for dette er noe jeg har prøvd mange ganger.

Cola er min store last her i livet, og det skal jeg gjøre noe med. Nå er det slutt på brus i ukedagene, så jeg har gått over til vann med sitron og isbiter. Riktignok første dagen i dag, men for all del. Vannet smaker friskt og hærlig, så jeg regner med at dette skal gå bra.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

