Hverdagslige ting liksom

Med rumpa godt plantet på en stol, sitter jeg i den nye leiligheten min her i Bergen.

Midnattshimmel i Hammerfest.

I natt sov jeg bedre enn jeg har gjort på lenge. Og det til tross for at jeg lå på en enkel skumgummi-madrass. Jeg har nemlig ikke seng ennå, så det blir madrass fremover en periode i alle fall. Selv om jeg nok helt sikkert kunne overlevd et helt år på madrass om søvnen er så god hver natt. Men det tar seg jo ikke ut å ikke ha seng.. Desverre.

Jeg våknet i alle fall tidlig, og føler at jeg igrunn har fått ganske mye ut av dagen. Jeg har vasket gulvet, sendt inn jobbsøknad, dusjet, handlet mat, fikset middag, og sett en hel film. (For the record så var det The Last Song jeg så, den filmen er så nydelig!)

Nå sitter jeg og funderer på om jeg kanskje skal være litt flink, og rydde i rotet mitt. Har vært her i en dag, og allerede ser det ut som et bombet horehus på rommet mitt.. Bokstavelig talt! Men jeg føler jeg har en ganske god unnskyldning da. Jeg har et klesskap, en stol, en koffert, en skittentøyskurv, og en madrass. Også har jeg masse ting liggende i Ikeaposer.. Regner med at når jeg bare får hentet møbler og ting ute på Askøy, så kommer jeg meg nok i ordning.

TOODLES liksom!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Hverdagslige ting liksom

  1. Karina sier:

    Æ rødda på rommet mitt i dag;)
    SV: Får du prestasjonsangst for at du ikke skal få fisk eller??:p

    Ja, vist vi får taki sånne frø dem har i mumidalen så skal det nok gå greit å gro nån solide trehus-tær på den tia;)

  2. Karina sier:

    SV:Takk takk, maneta e ganske go på å posere;)
    Hehe, det skulle du ha gjort i Hammerfest, hos mæ!;D

    Æ ser den, æ e også redd for å miste dyre sluka å sånt! men det kan man jo bare erstatte vist det e nåkka spesielt:p
    Men sånne billige bryr man sæ jo ikke om;)
    Det hadde vært ganske koselig, bare oss å havet liksom;) Men ingen av oss kan jo eller har lov til å kjøre båt, så vi slit litt..:p

    Jamen han vet jo ikke kor dem e fra, dem kom jo bare i ei eska på stranda!!:p

Legg igjen en kommentar

