All good things come to an end

Sommeren går mot slutten, og høsten er her snart.

I går kveld da jeg så ut vinduet, var det mørkt ute. Midnatssolen har vel bestemt seg for å ta seg en fortjent ferie.

I dag var min siste arbeidsdag før jeg skal reise nedover til Bergen igjen. Og selv om det har vært deilig med litt skolefri, så gleder jeg meg til å komme igang med skolearbeidet igjen. Jeg har virkelig savnet Bergen og menneskene der, og det blir godt å se de igjen.

Mandag ettermiddag går flyet mitt fra Alta, og jeg lander på Flesland sent på kvelden. Å som jeg gleder meg!

Må vel kanskje komme meg igang med rydding og pakking snart. Tenker jeg skal vaske klær om ikke så lenge, også starter jeg pakkingen i morgen eller noe.

Så det så.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til All good things come to an end

  1. Karina sier:

    SV: Du fant no nåkka å skrive om til slutt;)
    Kommer du ikke til å savne mæ da?:p

  2. Karina sier:

    SV: så klart kan du bo me mæ i villaen!!

Legg igjen en kommentar

