Tanker i solskinnet

Det er varmt, og jeg burde egentlig sove. Solen skinner inn vinduet og reflekteres i skjermen mens jeg skriver.

Jeg tenker. Tenker på ting som egentlig ikke angår meg, men som samtidig betyr noe for meg. Jeg leser tekster med sterke ord og sterke betydninger. Jeg kjenner ikke de det gjelder, men likevel sitter jeg her med tårer i øynene og håper på det beste for de det gjelder.

Jeg er den type menneske som tar all verdens sorger inn over meg. Jeg bekymrer meg for både små og store ting, og jeg feller en tåre i tide og utide.

Jeg husker godt da jeg var liten. Jeg kunne se en tegnefilm med en litt trist slutt, og jeg endte opp med trillende tårer. Det var standard, hver eneste gang.

Jeg husker jeg og mamma så filmene om Håkon Håkonsen. Jeg husker ikke handlingen, men jeg husker at det var ting som gjorde meg trist. Jeg husker spesielt godt da en kaptein eller noe døde, og de skulle senke han ned i havet. Jeg kan fortsatt se for meg ansiktet til den døde mannen..

Hvorfor jeg er slik at jeg griner over den minste ting vet jeg ikke, men jeg ser ikke på det som en kjempenegativ ting egentlig. Jeg er sentimental liksom, men jeg liker å tro at jeg på en måte er sterk også.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Tanker i solskinnet

  1. Eirik sier:

    sv: förste sesongen e best! det e så jävlig morsomt 😀

  2. mbrud sier:

    Det er heldigvis ikke den verste egenskapen å ha 🙂

Legg igjen en kommentar

