Busser og drømmer

I natt drømte jeg verdens hærligste drøm. Og den virket så ekte at jeg hadde vansker for å forstå at det bare var en drøm da jeg våknet.

Forresten våknet jeg over en time for sent, og jeg la meg faktisk tidlig til meg å være i går.. Så nå har bussen jeg skulle ta til byen gått, og neste går ikke før om ca 3 timer. Problemet da er at jeg begynner på jobb klokken 1, og bussen går ti på 1.. Dermed kommer jeg akkurat litt sent på jobb, og det liker vi ikke. Ergo, jeg hater busstilbudet i Hammerfest. Veolia tenker visst ikke på at folk må jobbe. For all del, jeg kan gå, men om jeg skal gå både til og fra jobb, så vil det ta meg noen timer til sammen, og det gidder jeg ikke.

Vel, tilbake til den fantastiske drømmen:

Den handlet i korte trekk om Per og eksamener. Høres kanskje ikke supert ut med eksamener liksom, men det var faktisk ganske koselig.

Nå skal jeg spise en skive før jeg hopper i dusjen.

Ha en fin dag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

