Hvem skulle trodd?

Det gikk ikke en hel uke før jeg blogget igjen, det er jo nesten et mirakel.

Jeg burde vel egentlig sove nå, men det er lettere sagt enn gjort. Det er like lett som det er å si til meg selv at nå skal du lese Linn Marit.

Jeg klarer nemlig ikke det heller. Dagene flyr forbi, og eksamen nærmer seg med stormskritt. Jeg har fortsatt ikke lest noe mer enn innholdsfortegnelsen i etikkboken min, og jeg har NI bøker som burde leses..

Hva kan man si? Jeg nyter ferien jeg egentlig ikke har. Jeg sover lenge, ser tv-serier om natten, spiller innebandy, går tur i solen osv.. Jeg har forresten blitt så hekta som man kan bli på Little House on the Prairie. Bare se hvor søte de er! Laura når hun får sitt første kyss av Almanso Wilder. (Ikke hennes første kyss ever da, bare sånn at det ikke blir noen missforståelser)

Vel, i morgen skal jeg lese. Det er i alle fall planen. Jeg skal drikke smoothie, sitte på altanen, og lese etikk. Får håpe jeg klarer å gjennomføre dette da, nå som jeg har lagt litt ekstra press på meg med å skryte på meg at jeg skal gjøre det.

Nå skal jeg bare se ferdig episoden jeg nettopp startet på, og med tanke på at det er en dobbeltepisode(altså 90 minutter), så må jeg vel bare henge i så det ikke blir tidlig morgen før jeg kommer meg i seng.

God natt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

