OMG

Tenk at det har gått hele 6 dager siden sist jeg blogget, det er jo skandale!


Eller, vi tar det igrunn ikke så tungt. Alt er bedre enn klaging om mappeoppgaver vil nå jeg påstå.

Siden sist, som by the way var 7 juni, har jeg levert mappen, og hatt en av to eksamener. Vel, det gikk så dårlig at vi trenger ikke snakke om det engang.

Jeg er nå den lykkelige eier av et skjørt(Tenk det dere, mitt aller første skjørt!), en grå cardigan, en ny collegejakke, en sort topp med masse prikker i forskjellige farger, og en rutete topp i mange farger. Oi det hørtes jo nesten mye ut!

Det verste er at jeg har kjøpt klærne på BikBok, Gina Tricot og Monki.. Hvor ofte skjer det at jeg i det hele tatt går inn på de butikkene liksom? Aldri frivillig, thats for sure.

Vel, det var det vi hadde for i dag, sees vel om en uke eller noe?

Toodles! Nei huff.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

