Nesten påkjøring

Dagen i dag startet ikke bra.. Jeg presterte å forsove meg den ene dagen jeg burde komme presist.

Jeg kom meg på skolen og fikk mappeoppgaven av Daria. Og så ble jeg sittende på skolen. Planen var å jobbe med tekstene mine, men jeg fikk rett og slett ikke gjort noe som helst. Det skorter på motivasjon her i huset..

Jeg fikk en kjempeirriterende beskjed  i går kveld. Hun som skulle overta rommet mitt i den gamle leiligheten har plutselig bestemt seg for å flytte til en annen by. Nå står jeg her med to leiligheter, og ingen til å overta den ene. Jeg har da vel for pokker ikke råd til å betale leie for TO leiligheter..

Så gårdagens nyhet har på en måte ødelagt det jeg har av vilje til å gjøre noe. Jeg vet jeg burde jobbe med skolearbeidet mitt. Mappeinnlevering på onsdag, språkeksamen neste fredag, og kunnskapseksamen fredagen etter det.. Jeg har masse å gjøre, men jeg klarer liksom ikke starte.

Foreløbig har jeg lest ca 10 sider pensum, og jeg vet jeg ikke har noen sjanse til å komme meg gjennom alle bøkene innen eksamen. Men hva kan man gjøre? Jeg får ikke med meg det jeg leser, det fester seg bare ikke.

Jeg elsker å skrive, og jeg føler jeg har gjort det rette valget når det kommer til utdanning. Problemet er bare at jeg har så vanskelig for å lære. Og når det blir sånn, så føler jeg meg rett og slett dum..

Så for å gjøre ting enda bedre, så holdt jeg på å bli påkjørt på vei til butikken i dag. Jeg gikk på grønn mann, altså ville det ikke vært min feil om jeg hadde endt opp under bilen. Men jeg har aldri vært så redd i mitt liv! Og jeg har fortsatt vondt inni meg..

Nå håper jeg inderlig at morgendagen blir bedre.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nesten påkjøring

  1. Karina sier:

    Du skal få en dag i mårra;)

Legg igjen en kommentar

