Hurra hurra hurra del 2

Etter en stund møtte jeg Tonje og Maria, som helst ikke ville vise noe mer enn ryggen på bunadene sine.

Vi lagde middag sammen. Bildet ble tatt på et senere tidspunkt, etter at middagen var fortært. For å si det sånn, det er ikke ofte jeg slaver over grytene i mer enn tre timer..

På kvelden var det raketter på festplassen, og det var koselig. Også fikk vi jo høre på han gamle mannen som holdt tale:
– Kjæære alle bærrrgænsere!..

Også hørte jeg desverre ikke hva mer mannen sa, for det var så mange buekorps, russ og små barn rundt meg som lagde litt for mye lyd..

Vel kanskje ikke buekorpsene, de var for sjeldenhetsskyld stille.

Men dette var i alle fall veldig gøy da.

Også kan jeg nevne at jeg har sett mye merkelig i dag. Jeg har sett en mann i turban, en kvinne i bunad og hijab(skjønte ikke helt den..), han ekle fyren fra NHH, Daria på jobb,  og masse mer!

Så for å gå over til noe helt annet. Linn var litt bekymret for at jeg skulle ha glemt the love of my life. Det har jeg da altså ikke gjort:

Ser du Linn, det var ingenting å bekymre seg for.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Hurra hurra hurra del 2

  1. Linn sier:

    Hehe æ bli aldri overraska over dæ, Linn:) Syns d e på tide at du kjæm oppover snart, sett me inside information:P
    Awesome bilde, dåkk kledd kvarainner;) Rekne m d bli et forstørra bilde ta der, eller? 😉

    • Linni sier:

      Hehe, æ kommer så fort æ blir rik;)
      Å d bilde skal æ selvfølgelig ha forstørra å henge på soverommet;) Men d beste blir jo alle de bildan æ kan ordne når han å æ endelig e together forever liksom;)

  2. Linn sier:

    D høres bra ut, Linn liker dette 🙂
    Æ tvil itj,rekne me du ha komme langt i bildesamlinga di;)
    Sant så sant, rekne me d blu veggdekorasjon da 😛

Legg igjen en kommentar

