Alt for mye å gjøre

Her sitter jeg, klokka er kvart over fire, det er natt, og jeg har masse å gjøre før jeg kan legge meg.

Noe positivt å tenke på i de sene nattetimene, er disse nydelige førerhundene. Jeg har intervjuet en mann som er forvert for førerhunder. Og disse tre tar han da hånd om for tiden. De er rett og slett fantastisk fine! Den minste, som forresten heter Mikro, prøvde å spise opp hånden min.

Før jeg kan legge meg må jeg bli ferdig med noen artikler, skrive ferdig et par fem på gata saker, og redigere ferdig noen bilder. Og ja, jeg vet jeg har utsatt det alt for lenge, problemet er bare at det frister så lite å gjøre noe i dag. Jeg tror det er fordi eksamen nærmer seg med stormskritt, og jeg vil at tiden skal gå kjempesakte. Kanskje den gjør det om jeg bare ikke gjør noe som helst?

Nei jeg får vel fortsette med det jeg holder på meg.. Om jeg ikke skulle overleve arver lillesøster all sminken min, lillebror skal få filmene mine, og resten får dere fordele som dere ønsker det.

Nei, jeg overlever nok. Så don’t get your hopes up. Sminken og filmene forblir hos meg inntil videre.

Cherio eller noe i den duren.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Alt for mye å gjøre

  1. Eirik sier:

    æ så også nån skikkelig fine hunda i dag! Me want one!

    sv: det gikk sånn ca rett til helvete, så vi får se kas resultat æ får…….

Legg igjen en kommentar

