Mye rart

Dagene går opp og ned. I dag har vært en typisk oppoverdag, og jeg er fornøyd.

Først av alt må jeg vel takke Markus for dette fantastiske bildet. Journalist i solnedgang, MED solnedgang.

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe særlig for at dagen skal være god. Jeg har bare gjort vanlige ting, på vanlige måter, som vanlige mennesker gjør. For det er sånn det er når man er vanlig.

Selvfølgelig, jeg kunne latt som om jeg var uvanlig, og gjort uvanlige ting på uvanlige måter. Men så rar er jeg rett og slett ikke. Hvorfor gjøre ting som ikke er vanlig i den vanlige verden?

Det var dagens lille visdomsord, bruk de fornuftig, på den vanlige måten.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Mye rart

  1. ida4real sier:

    Hehehe, du e nu bra cute 😉

Legg igjen en kommentar

