Fremskritt

Det er så godt å føle at man faktisk kommer seg noen vei. Uansett om det gjelder store eller små ting.

Jeg har nå, etter langt om lenge, klart å få ringt huseieren min og sakt ifra at jeg skal flytte ut. Så da mangler det kun å få gjort leiligheten presentabel, legge ut en annonse på hybel.no, holde visninger og å flytte ut. Piece of cake liksom.

Så for å snakke om noe helt annet:
I morgen skal jeg prøve noe helt nytt. Jeg skal nemlig ri!
Verdens nydeligste Alexandra ringte meg tidligere i dag, og lurte på om jeg ville være med på tur i morgen. Selvfølgelig sa jeg ja, så nå ligger jeg på en sofa i leiligheten hennes. Vi skal se film og kose oss, før vi setter kursen mot et sted jeg aldri har hørt om i morgen. Gleder meg!

Så får vi bare håpe på at jeg overlever, slik at jeg kan fortelle alle som bryr seg og ikke bryr seg, om alt sammen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Fremskritt

  1. Martine sier:

    SV: Huff! Ja, nå begynner tiden å skrumpe inn hvertfall så. Jeg stresser sykt! Kjenner det er litt godt at jeg ikke er aleine 🙂

Legg igjen en kommentar

