Bergen style

I Bergen har de en egen måte å gjennomføre sånn trebent-løp. Dette fant jeg da ut i dag.

Bildet er hentet HER!

Da jeg og Martine skulle på Kiwi regnet det ute, og jeg har jo selvfølgelig prestert og legge paraplyen min hjemme i dag..
Så da gikk vi og holdt rundt hverandre under paraplyen til Martine, og Daria hevdet det så ut som om vi gikk et sånt løp da. Dermed har vi funnet ut hvordan man gjør dette i Bergen.

Nå skal jeg ha offentlig forvaltning igjen, og jeg tror nok helt sikkert jeg kommer til å dø.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Bergen style

  1. mamma sier:

    neida vennen du dør ikke 😉

Legg igjen en kommentar

