Underholdning

Trenger du underholdning i hverdagen er det visst bare å ta seg en tur i byparken.

Et ungt par koste seg veldig i solen.

Trykk her for å lese hele saken.

Ellers må jeg si at jeg er i strålende humør. Dagen var fantastisk i går, og dagen i dag har vært temmelig bra den også. Den ene bekymringen etter den andre blir liksom løftet av skuldrene mine føles det som. Så folk må gjerne hente resten av bekymringene mine, så blir livet perfect liksom.

sjoooo

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Underholdning

  1. Karina sier:

    SV: Takk!:)
    Det e vel egentlig ho Beate som har tatt dem da:p

    Men no fikk æ til å ha dæ på bloggen min, prøvde å legge dæ til igjen, og da gikk det;)
    Æ har mange pakka hjemme trur æ!:p

  2. Marthe sier:

    sv: du kan ikke si du aldri har tenkt tanken :O

Legg igjen en kommentar

