Dag 1

karsefrø1

Jeg må desverre starte med å fortelle at jeg rett og slett glemte å ta bilder i går da jeg sådde frøene. Hovedpoenget er i alle fall at det er plantet karsefrø, og her skal du få historien om hvordan de vokster.

karsefrø3

Om du ser nøye etter, kan du se at frøene allerede har sprukket(??) og spiren er på vei ut.

karsefrø4alien

Også fant jeg ut at om jeg trykker command og I samtidig i Photoshop(Ja jeg er elendig, og trykker egentlig bare rundt på alt mulig rart), så ser det ut som alien-egg eller noe! Så vet du det.

Følg med i morgen for en ny spennende episode om hvordan karsefrøene har utviklet seg!!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Dag 1

  1. Det går så otroligt snabbt!

    Sköt om dig och ha en bra dag!

    Vill du tjäna pengar enkelt på Internet? Klicka här: http://allsolutionsnetwork.com/cgi-bin/d2.cgi/CK48616/moremoney.htm

  2. Elena sier:

    SV : Ja, jeg har jo ikke blogget så lenge da… Men blir sikkert bedre etterhvert 🙂 Men takk ❤ 🙂

  3. Eirik sier:

    haha, det va han random mannen sin 😛
    funka det der bloggtrafikk tingen?

  4. Karina sier:

    Det irritere mæ at det ikke kommer opp på bloggen min når du skriv nåkka her! æ får det jo ikke me mæ!
    Men e det disney playhouse frøan??:p

Legg igjen en kommentar

