Random

stupefugl

I dag er jeg flink!

Jeg har ryddet, og ryddet, og ryddet litt til. Jeg har kastet(!!!!!) to par sko i søpla, og jeg har plantet karse. Nå gleder jeg meg til å spise knekkebrød med leverpostei og karse på om en ca en uke.

Ellers er planen for dagen å dra på visning om et par timer, også til slutt er det fotballkamp på tv-skjermen klokken åtte. Jeg gleder meg!

Nå skal jeg prøve å være enda mer flink, og rydde ferdig. For det er jo ikke godt nok å bare rydde halvparten av rotet.

Jeg tror jeg trenger en lykke til eller ti..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Random

  1. Karina sier:

    Håpe virkelig det e kawasakian du har kasta, for ærlig talt e det på tide;)

  2. May Therese sier:

    sv: Takk for kommentar 🙂

Legg igjen en kommentar

