Hjemme

Ettersom jeg av ren latskap ikke har vært ute for å ta bilder ennå, så legger jeg ut et fra siste dag i Bergen før jeg dro hjem.
gulthus
Jeg har vært hjemme i to hele dager, og jeg kjenner allerede savnet etter Bergen og folk der. Missforstå meg rett, det er godt å være hjemme også. Det er bare det at jeg føler at livet mitt er i Bergen nå, ikke i Hammerfest.

Når det er sakt så kan jeg fortelle om mitt fantastisk spennende liv her i Hammerfest. Jeg har rukket å være hele 6 timer på jobb, og jeg har laget velkommen hjem middag til meg selv. Ellers har jeg tilbragt mye tid med nesen begravd i en bok, og med rumpa godt plassert i sofaen. Oi, nå hørtes jeg lat ut! Jaja, man kan vel si at jeg automatisk blir ekstra lat når jeg kommer hjem. Jeg får jo tross alt ikke spillt innebandy..

Det har bare gått 5 dager, men når jeg vet at det er over en uke igjen, så kjenner jeg savnet etter innebandyen komme sigende. Innebandy er noe jeg trives med, noe jeg til tider føler at jeg mestrer og noe jeg setter stor pris på å ha. For innebandy betyr mye for meg. Så bare vent bergensere og ikke-bergensere, når jeg kommer tilbake til Bergen, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å bli en bedre innebandyspiller.

Jaja, nå skal jeg være enda mer lat, og rett og slett se litt på tv tenker jeg.

Tack och adjö!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

8 svar til Hjemme

  1. Kristine Evebø sier:

    For et fasineranes hus! 🙂 Når æ har tadd eksamen i Bergen har æ brukt å overnatte hos ei venninna, og nedfor der som ho bor e d masse skeive hus og en del merkelige «hjemmelaga» arkitektura som e ganske artig å se på 🙂

  2. Linn Marit sier:

    Ja æ blir like fascinert av det huset hver gang æ går forbi det:)
    Kor i Bergen e d da?=)

  3. Alvin sier:

    sv: HAHAHA! whatever 😉 æ dobbelsjekke sjelden ka æ skriv for tida. 😛

    e jææævlig sært å ha gådd tilbake til nokia 😛

  4. Eirik sier:

    SV: Æ HAR NY MOBIL!! :p 😉 sloa e et kosenavn for sola ;P

  5. ida sier:

    sv; så nydelig skrevet, tusen takk skal du ha!

  6. Karina sier:

    Æ bynne å bli litt lei av det der huset, du har ikke nån andre??;)

  7. joakim sier:

    Tar d av i hammerfest lixxom? : )

Legg igjen en kommentar

